Tara knipt met maatwerk. Ze bekijkt goed de staat van jouw haar, het type, en wat jijzelf wilt. Ze werkt vanuit ervaring en inzicht. Ze luistert en adviseert goed, is vriendelijk, werkt rustig met zorg en aandacht, en het resultaat is naar tevredenheid maandenlang. Voor het eerst heb ik zulk lang, vol, gezond krullend haar. De salon van Makay heeft een prettige, kalme en frisse sfeer, en hopelijk mag die nog lang hier blijven.
Styling door Tara
Rajshri•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as always
Styling door Makay
Jay•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondankt veel verdriet bij de kleine en veel bewegen wist de kapster haar rustig te houden en toch het juiste kapsel te knippen. Even pauze tussendoor voor de kleine. Ook de kapster die hielp afleiden is ook erg gewaardeerd.