Super geknipt door Tara. Goed advies, nam de tijd en heel vriendelijk.
Styling door Tara
Jodie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is zo dun en netjes dat het net mijn eigen nagels lijken
Behandeling door Zoe
Sharon•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer echt even “me time” en met een prachtige kleur na huis.
Echt een aanrader!
Styling door Makay
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was druk in de salon. Maar met een lekker bakkie koffie met een koekje is het wachten zo voorbij. Nadat mijn haren gewassen zijn, wordt ik geknipt en mijn baard bij gewerkt.
Het is altijd leuk om met een bijgewerkt kapsel positieve reacties te krijgen.
volgende afspraak wordt zeker weer gemaakt.