Gastvrije salon met een fijne sfeer en kundige kapsters, die de tijd voor je nemen.
Ook goeie tips mee gekregen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn krullen zijn weer in model geknipt en het resultaat mag er zijn! Ben er erg blij mee!
Styling door Tara
Esther•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
From always being nervous and disappointed when hairdressers cut my curly hair I finally found a Makay that knows curls and always makes my hair looks stunning. She also remembers my wants and needs from previous times which is very attentive of her.
Styling door Makay
Linnea•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie, schone salon. Fijne service en Makay heeft m'n krullen weer tot leven gebracht. Zeker een aanrader!