A very warm welcome and attentive care. The owner was so friendly and makes you feel at ease. The outcome for my hair colour was exactly what I wished for, very happy customer who will be returning!
Styling door Humeyra•
TonerToon alles…
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Precies zoals ik het wou!
Styling door Hakan•Vrouwen knippen
Pam•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Me moeder en ik hebben onze vaste kapper gevonden.
Ze geven eerlijke advies wat bij je past enz!
Denken ook echt met je mee!
Knippen heel erg goed, verven ook heel erg goed!
Styling door Hakan•Vrouwen knippen
Maria•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
they are amazing! definitly coming back
Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very bad experience.
Both hairdressers present that day couldn't speak english, which made it very difficult to communicate what I wanted. I can't really blame them for not speaking english as we are in the Netherlands, but if you do not speak Dutch, do not go there.