Super blij ermee, zoals altijd! Mijn vaste adres voor wenkbrauwen en haar.
Behandeling door Humeyra•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Really loved my haircut!
Styling door Humeyra•Vrouwen knippen
Mariia•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg blij met het eindresultaat!💜
Styling door Hakan•Highlights - half hoofd
Barbe•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ten eerste moest ik 15 minuten wachten (niet heel fijn in een lunchpauze). Vervolgens was medewerker aardig, maar ben niet blij met het eind resultaat. De Wenkbrauwen zijn erg dun gemaakt en totaal niet gelijk.
Behandeling door Humeyra•Wenkbrauwen - threaden
Anouk•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend goed geholpen! Precies zoals ik het wilde. Professionele zaak.