Very happy with my balayage, very friendly atmosphere
Styling door Hakan•Balayage
Iva•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
My eyebrows are clean and in ok shape .. I didn’t feel any pain at all.
Behandeling door Humeyra•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn!
Styling door Humeyra•Vrouwen knippen
Amy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige balayage, hele vriendelijke mensen
Styling door Hakan•
Vrouwen knippenToon alles…
Ayla•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very very nice salon with professional and very welcoming staff!! Humeyra cut my hair perfectly and also gave advice for next time. Would definitely recommend!! 👌