De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
2707 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
This is a great salon with super nice staff who made sure that I felt comfortable.
Super goed en super vriendelijk. Erggg tevreden
Super goed geholpen, nu voor de tweede keer geweest voor mn wenkbrauwen. Netjes en mooi! Ze staan er weer goed op! Aardig geholpen. Heel vriendelijk!
Super vriendelijke personeel en vakkundig plus een prettige sfeer
Leuke mensen, en ben goed geknipt. Top!