Lekker stil en rustig, niet te druk.
Relaxed en flexibel. Mooie/Leuke kapsalon.
Fijne/Leuke service/behandeling/ervaring.
Fijne/Leuke haarkapsels worden er gemaakt.
Mijn tip/advies: kom langs en probeer, je zal geen spijt krijgen.
Beauty Queen. Nensi.
Queen of Natural beauty.
Topmodel & Natural beauty.
Ms Netherlands Europe/Universe.
Styling door Hakan•Föhnen / Stylen
Nensi T Queen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal tevreden, Eda snapte goed wat ik wilde.
Vrouwen knippen
Nienke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is een schat en heel kundig!
Styling door Humeyra•Vrouwen knippen
Senna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Moderne boblijn laten knippen. Heel precies gedaan en ben super tevreden
Styling door Hakan•
Vrouwen knippenToon alles…
Facilia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapper! Geeft goede adviezen, knipt netjes en is erg aardig