Dit is hoe een kapsalon hoort te zijn. Veel aandacht voor de klant en wensen worden vervuld. Bedankt voor de fijne ervaring.😁
Styling door Hakan•
Kleuren - volledigToon alles…
Natia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne knipbeurt gehad. Het resultaat was mooi. Ik kom graag terug
Styling door Hakan•Vrouwen knippen
Sarah•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect gefohnd👍✅
Styling door Hakan•Föhnen / Stylen
Soraya•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Such a friendly lady, great atmosphere and service, was back outside in 8 minutes.
Behandeling door Humeyra•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Levi•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik legde uit hoe ik mijn kapsel wilde en daar werd heel goed naar geluisterd, waardoor het eindresultaat was zoals ik wilde.
Ik ben er heel blij mee! Bedankt Hakan.