Hele fijne en Goede behandeling , alles wordt goed uitgelegd en je voelt je op je gemak gesteld. Aanrader!
Nihad•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon goed gegaan aan mij hebben jullie een tevreden klant.
Is ook te zien aan het aantal mensen die ook komen bij jullie door goede feedback van mij!
Mary•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ging heel goed zoals altijd aardige personeel en heel professioneel
Almir•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden over de behandeling, de mensen en de producten.