"Gode ervaring bij de kapper! Ze luisterden goed, en het resultaat was precies zoals ik wilde. Zeker een aanrader!"
Kleuren - volledigToon alles…
Ana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super blij met mijn haar, daarnaast werd er ook fijn meegedacht met de mogelijkheden.
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
Sophie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Jaimee cut my hair with a lot of care and excactly how I imagined. She also gave great advice for choosing the colour and I am very happy with the end result. Will definetely go back and can highly recommend!