Wederom een top ervaring! Een vakvrouw die naast het talent om te knippen de klanten ziet.
Styling door Larissa•Krullen-knippen
Mar•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijke ontvangst , goed advies en professioneel en mooie salon .
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Ria•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon gaan, vind het Super
Styling door Larissa•
Vrouwen knippenToon alles…
Ada•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede kwaliteit
Styling door Jaimy•Mannen knippen
Michel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top bedrijf, zeer fijn personeel.
Jaimy is mijn vaste kapper en geeft mij altijd een gewenst gevoel. Er wordt aandacht aan de job besteedt.
Zeker aan te bevelen als, in dit geval, man zijnde.