Great consultation, my hair feels very healthy and I love the cut!
Styling door Zayra•Krullen-knippen
Julia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima knipbeurt, vrolijke medewerker, ervaren, schone tent
Styling door Zayra•Mannen knippen
Anoniem•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Larissa heeft me niet alleen supergoed advies gegeven, zowel over het knippen, kleuren als stylen, waardoor ik heel erg blij ben met het eindresultaat, ze heeft voor een ontspannen en gezellige sfeer gezorgd. Ze is kundig en vriendelijk. Bovendien volgde alles elkaar netjes op waardoor niet onnodig lang zat te wachten.
Styling door Larissa•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Gaby•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne salon met een leuke, gezellig sfeer en geweldige kapsters!
Styling door Zayra•Mannen knippen
Joeri van der Schaft•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Na heel veel kappers en een mislukte knipbeurt, eindelijk een kapper die mijn haren supermooi geknipt heeft! Heel erg blij mee. Zayra wist mij op mijn gemak te stellen en is erg vriendelijk.
Ik ga zeker terug :)