Heel begaan en super vriendelijk. Denken met je mee en hebben echte expertise in kleuren en highlights
Kleuren - volledigToon alles…
Lenneke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Larissa heeft mij vriendelijk, vakkundig en prima behandeld. Ik ben weer heel tevreden.
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Ans•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd prima
Vrouwen - haarverzorgingToon alles…
Esther•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al een tijdje. Er wordt altijd netjes en vlot gewerkt. Meestal word ik geholpen door Gwen. Gezellige meid die mijn haar altijd weer mooi maakt