Ellen voor de 1e en zeer tevreden volgende afspraak staat alweer•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
dik tevreden
Styling door Astrid•Vrouwen knippen
Nathalie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mij zijn het toppers. Allemaal klantvriendelijk en er hangt een gezellige sfeer. Lieve groetjes Gerda
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
gerda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn jongens gingen rigoreus van lang haar in een knot naar korte koppies. Is toch een beetje spannend maar Jaimy is zo goed in haar vak dat er geen twijfel was dat zij dit klusje kon klaren. Beide heren zijn ontzettend blij en trots op hun nieuwe kapsel, gewoon supergoed geknipt.
Styling door Jaimy•Jongens knippen
Linda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd weer blij en met een super geknipt koppie naar huis!