Fijne kapperszaak. Altijd een goede sfeer en ben weer zeer tevreden met het resultaat.
Styling door Zayra•Mannen knippen
Barry•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een goede knipbeurt gehad van Larissa. Ze kijkt goed naar wat mijn haar nodig heeft.
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Madwi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartelijk dank! Goede sfeer. Super goed geknipt.
Styling door Jaimy•Mannen knippen
Martin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel prettig geholpen
Styling door Astrid•Mannen knippen
Rob•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne ervaring bij deze salon. Na meerdere slechte ervaringen bij andere kappers eindelijk een kapper gevonden waar ik met een gerust hart terug kom!