Mijn zoontje is hier al meermaals geknipt en altijd met een goed resultaat. En als kers op de taart een kleurtje in zijn haar, hij helemaal blij, ik ook.
Styling door Zayra•Jongens knippen
Claartje•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Leuke lieve dames, sfeer is goed en er wordt goed geluisterd naar wat je wil met je haar
Styling door Larissa•
Kleuren - volledigToon alles…
Marjon•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Excellent!
Vrouwen knippen
Kumarie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed geknipt en lekkere chocomelk ;-) tot de volgende keer weer!