Fijne salon! kom hier altijd voor mijn uitgroei bijwerken en te laten knippen.
Styling door Zayra•
Kleuren - uitgroeiToon alles…
Sophie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
hele fijne ervaring met deze salon. Ik kom hier sinds een paar maanden en ben meer dan tevreden.
Styling door Astrid•
Kleuren - volledigToon alles…
Romy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne ervaring
Vrouwen knippen
Elif•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima kapsalon , leuke meiden en knippen super!
Alles gebeurt in overleg, de meiden begrijpen als je aangeeft wat je graag zou willen en geven tips wat mooier zou staan bij jouw idee.
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Kitty•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik werd goed geholpen, professioneel en vriendelijk met uitleg en advies.
Ga zo door .