Telkens weer voel je je in deze salon welkom en op je gemak.
Er word geprobeerd op tijd te werken, maar verliezen daarbij niet de details bij de al zittende klant.
Er word overlegd en gesdviseert wat bij jou haar wel of niet past.
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Maya•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn haar is super geknipt! Mooie salon met een fijne sfeer.
Vrouwen knippenToon alles…
Romy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd werd ik goed geholpen, vriendelijk personeel en goed advies gekregen