ik was voor het eerst bij Hairin en vond het echt een super fijne ervaring! ben erg goed geholpen door Zayra en het eindresultaat is echt top 🥰
Styling door Zayra•
Kleuren - volledigToon alles…
Sterre•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik blijf niet aan de gang om jullie de hemel in te prijzen, blijf liever hier op de aarde :))
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Wil•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Toch meer letten op de zwarte randen op de huid, blijven de laatste 2 keren toch wel erg zichtbaar achter waardoor ik 2 dagen lang met een vlek op mijn voorhoofd rond moet lopen.
Styling door Gwen•
Vrouwen - haarverzorgingToon alles…
Sandra•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ze luisteren naar wat ik wil of het nou knippen of kleuren betreft. Ze nemen de tijd die nodig is voor een gedegen advies en de sfeer is altijd goed. Erg blij mee.