Het is al een tijd geleden dat ik voor het laatst door Larissa ben geknipt, maar ze heeft mijn haar altijd al geweldig geknipt.
Dat kwam omdat ik de laatste velen jaren altijd tussen de middag ging in de pauze van mijn werk en toen was Larissa elke keer niet beschikbaar.
Nu ik voortaan weer in het weekend ga, omdat ik nu in de stad werk en niet zo makkelijk meer is om in de pauze te gaan zag ik Larissa beschikbaar en heb haar gekozen.
Het resultaat zoals altijd vakkundig en zeer goed geknipt.
Styling door Larissa•Mannen knippen
Jeffry•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd gezellig om langs te gaan. En je word altijd vrolijk en goed geholpen
Styling door Jaimy•Mannen knippen
Robbert•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
4e x bij de salon, elke keer weer een super ervaring!
Kleuren - volledig
F•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Niks toe te voegen. Topsalon. Top kapster.
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
An•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I’m super happy I chose this salon! The girls are super friendly and helpful. I felt welcomed from the moment I entered and Jamie did her job amazingly! She saw my vision and created beautiful balayage! Would 100% recommend to anyone looking for skilled hair fairies!