't was aardig druk op de vrijdagmiddag, waardoor de zorgzaamheid iets minder was (niet het kapsel), maar ik bedoel de binnenkomst en het aanbieden van een drankje zoals ik dat gewend was. Kapsel was gewoon prima, en daar doen we het uiteindelijk voor!
Styling door Zayra•
Mannen knippenToon alles…
Dheeraj•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het weer heel fijn om langs te komen. Jaimy heeft m’n haar weer prachtig gedaan :)
Styling door Jaimy•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Judith•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Er werd geluisterd naar mijn wensen en gekeken naar de mogelijkheden van kapsels passende bij mijn type haar en gezichtsvorm in aansluiting bij mijn wensen. Heel tevreden met het resultaat!
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
Mindy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer lekker kort geknipt maar nog steeds met stijl.
Mannen knippen
Kevin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer bij deze salon, hele goede ervaring! Luistert goed, denkt mee en mijn haar (krul) zit super goed. Kom zeker terug!