Good vibes, good haircut, and could improve my Spanish skills 😉
Mannen knippen
David•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel en heel vriendelijke kom ook vaak met kinderen en gaan altijd tevreden weg !!!
Styling door Mohamed•Mannen knippen
Kayro•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I had another haircut with Dino, which was great, as usual! This time, I really appreciated his flexibility when I had to reschedule our appointment at the last minute. Flexible and professional handling!
Styling door Dino•Mannen knippen
Christoforos•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mohamed is very good barber. i doy hair and beard with him. Good quality, value for money and efficiency.
Styling door Mohamed•Mannen knippen
Miroslav•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt, Dino heeft goed geluisterd naar wat ik wilde. Erg tevreden.