Superservice! Heel fijn geholpen, precies wat ik wilde.
Anoniem•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al jaren vaste klant bij Karim en ik ben nooit zijn salon uitgelopen zonder een tevreden gevoel. Ik weet dat ik altijd bij hem terecht kan als ik mijn standaard kapsel wil, maar ook als ik iets nieuws wil proberen komt hij met goede suggesties!
John•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Attentions to details and passion for the profession. Recommended
Marco•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom een prima knipbeurt. Kopje koffie erbij, een gezellig praatje en na 30 minuten weer goed geknipt de deur uit, top!