een aangename ervaring. Geeft ook goed uitleg over grooming e.d.. Kom zeker een keer terug.
Reinout•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
zoals altijd was het weer top, karim is voor mij reden om in nederland naar de kapper te gaan in plaats van in mijn eigen woonplaats in het buitenland.
Jaap•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecte kapper en heeft mijn baard ook heel goed geknipt.
Rik•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom zeker al 8 jaar bij Karim,altijd tevreden,zeer schone salon,en klantvriendelijk.
Marijke•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Karim hairstudio fijn om naar toe te gaan zeer vriendelijk.
ga er graag naar toe en hoop dat nog heel lang zo mag blijven