Mooi en kundig geknipt door Sandra! Wederom zeer tevreden.
Vrouwen knippen
Carry•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was weer goed en gezellig zoals altijd
Vrouwen knippen
Maria•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Professioneel vriendelijk
Ik kreeg complimenten thuis over mijn kapsel
Nooit gehad!
Mannen knippen
Hans•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Maarnse lokatie: niet alleen een goede sfeer maar ook een keurig resultaat. Er waren al goede ervaringen met de vorige eigenaar maar nu een hoopgevende kennismaking met de nieuwe Jeanabelle.
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Speciaal voor Jeanetta naar Maarn gegaan. Heel leuk om de nieuwe zaak te zien en mijn haar is weer super geknipt! Tevree klant hier :)