Het was even onduidelijk of ik nu binnen of buiten moest wachten, achteraf bleek gewoon binnen ook te kunnen. De kapster was erg vriendelijk en heeft me in korte tijd heel netjes en naar wens geknipt. De sfeer in de salon vond ik gezellig en open.
Mannen knippen
Lion•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Voor de eerste keer hier, maar meteen perfect geknipt. Een paar woorden was genoeg om tot het gewenste resultaat te komen. Persoonlijk en vriendelijk contact met de kapster.
Styling door Hester•Mannen knippen
Robert•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Sandra is geweldig! Zij is professioneel, attent en weet precies wat ik wil.
,