Sakina is heel gezellig. She really knows what she’s doing.
Keratinebehandeling
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nadat mijn haar bij een andere salon helemaal verkeerd was gekleurd en oranje was uitgeslagen heeft Sakina echt top werk afgeleverd. Zij heeft mij geadviseerd in wat we het beste konden doen en het heeft heel erg mooi uitgepakt! Naast dit alles is ze ook nog heel gezellig, professioneel en voelde ik mij erg op mijn gemak! Echt een aanrader! ik heb mijn nieuwe kapper in Amsterdam gevonden! :)
Kleuren - volledig
Tess•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze zorgt dat je je op je gemak voelt en kan daarnaast heel goed knippen.
Fijne kapster waar je prachtig uit de stoel komt
Vrouwen knippenToon alles…
Lisa•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij, perfect geknipt, gekleurd en geföhnd!
Vrouwen knippenToon alles…
Karin•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Got a great haircut from Sakina, I couldn't stop looking in the mirror all day! She knew exactly what I wanted and I felt reassured right away. Will definitely go again!