Sakina was great and made me feel so comfortable as I get nervous having my hair cut). She listened to what I wanted and did exactly that. I was so pleased with the end result. Thank you!
Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga nooit meer ergens anders!
Highlights - half hoofd
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima pllek
Vrouwen knippen
Gulcin•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Enorm goed geholpen. Eerst een advies gesprek en daarna hele mooie balayage gezet.