Happy Hair Time Reviews

De Muscaat 14, Wateringen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
835 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik kom iedere 6 weken bij Priscilla om mijn haar te laten knippen. Het is altijd gezellig en ze knipt mijn haar helemaal naar mijn zin, een tevreden klant.
Ben weer echt “Happy” met alles!!
Was weer goed, als vanouds. En weer een gezellig uurtje 😉
Helemaal blij met met frisse korte ‘grijze’ coupe nu ik besloten heb niet meer mijn haar te verven 😅. Priscilla knipt snel en vakkundig!
Mijn ongeveer 6-wekelijkse knipbeurt bij Priscilla, altijd snel, altijd vakkundig.
4
1
4
5
6
108
6