Ik kom iedere 6 weken bij Priscilla om mijn haar te laten knippen. Het is altijd gezellig en ze knipt mijn haar helemaal naar mijn zin, een tevreden klant.
Styling door Priscilla•Vrouwen knippen
Petra•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben weer echt “Happy” met alles!!
Styling door Priscilla•Permanent
m•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Was weer goed, als vanouds.
En weer een gezellig uurtje 😉
Styling door Priscilla•Kleuren - uitgroei
Elly•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Helemaal blij met met frisse korte ‘grijze’ coupe nu ik besloten heb niet meer mijn haar te verven 😅. Priscilla knipt snel en vakkundig!
Styling door Priscilla•Vrouwen knippen
Nona•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn ongeveer 6-wekelijkse knipbeurt bij Priscilla, altijd snel, altijd vakkundig.