Goed advies gekregen. Je wordt deskundig geholpen en aan alles wordt gedacht. Het resultaat is prachtig!
Styling door Goerg•Kleuren - volledig
Samantha•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I have been a regular client and will continue to be, as I am totally satisfied with the provided service.
Styling door Rojan•Mannen knippen
Manolis•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Good haircut
Styling door Rojan•Mannen knippen
Nico•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Rojan very well understood the specifics and delivered the exceptional results. Consider me as your regular customer now.
Styling door Rojan•Mannen knippen
Rahul•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hi,
I visited the Hayestan's kapsalon on Saturday morning, with the request of haircut for my daughter and me.
I'm satisfied with the work of Georg, he made a good haircut and stylized it then, as I asked. I got exactly what I counted on!
I would recommend Georg and Hayestan's kapsalon for visiting!
Thank you a lot!