Always a great haircut here with Olga. She listens to what I ask for and lets me know what would work best with my hair. Highly recommend!
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Kelsey•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi gekleurd, natuurlijk en smaakvol.
Styling door Hayestan•Vrouwen - blonderen
Anna•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
It was a nice place but a bit confusing at the entrance and place is too small a bit chaotic as you can hear everything and stuff always talking between each other