Very happy with my haircut and the whole experience was great! Georg was very welcoming and caring and I love how my new hair looks. Thanks for the great service!
Styling door Goerg•Vrouwen knippen
Yasmin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Good haircut !
Styling door Rojan•Mannen knippen
Sam•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing
Styling door Goerg•Vrouwen knippen
Nevra•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super professioneel en vriendelijk geholpen. Heel erg blij mee!
Behandeling door Hayestan•Gezicht threaden
Eveline•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al 2 jaar lang en ik ben nooit teleurgesteld weggegaan! Goede service en top personeel!