I’ve now lived in Amsterdam for 1.5 years. I ALWAYS go back here. My haircut is a simple short back and sides then a chop on top, and Rojan nails it every time! Super good cut done quickly. Can’t go wrong here.
Styling door Rojan•Mannen knippen
Joe•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a great experience with Rojan ⭐️⭐️⭐️
Styling door Rojan•Mannen knippen
Anshul•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds een aantal maanden mijn nieuwe vaste kapper! Rojan luistert goed naar wat je wil en neemt daarna de tijd om je een perfect kapsel te geven. Aanrader!
Styling door Rojan•Mannen knippen
Sander•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
:)
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Saskia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Olga is the best very knowledgeable, professional and listens to her clients, really good results I’m very happy with my hair. She was very patient and give me great advice about how to take care of my hair. Always happy to be back