Heb mijn haar voor de tweede keer bij Hayestan laten knippen en ben weer heel blij met het eindresultaat. Ben bij veel kappers in Amsterdam geweest maar deze salon is mijn favoriet! Absolute aanrader!
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Ines•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super tevreden!
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Chanell•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen, Veel aandacht voor detail. Alle lagen in mijn haar zijn weer mooi bijgeknipt en fijn geholpen! Aanrader :)
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Anne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I've had a terrible experience with the unprofessional atitude of the person I requested from the app to do my hair. After she coloured my hair, when she had to wash and blow dry it, she just started to do some other girl, just ignoring me. Or at least, she could've been polite and ask me if I don't mind that one of her colleague will finish the job. But she didn't, so from my point of view she was totally rude and unprofessional. I will never return nor recommend this place.