Heel blij! Uitstekende service en Christ was heel gezellig en vriendelijk. Mijn haar ook enorm mooi geknipt! Echt een aanrader
Vrouwen knippen
Hannah•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste keer bij Hayestan en Gena.
Ik werd vriendelijk ontvangen.
Knippen ging met advies van Mo. ietjes anders worden maar ik be super tevreden!
Ik kom zeker terug!
Styling door Olga•Mannen knippen
T.•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great value, friendly service and talented hairdressers. I would highly recommend!
Styling door Hayestan•Mannen knippen
James•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wow! Ik ben nog niet eerder bij zo'n goede kapsalon geweest. Ik kwam voor highlights en knippen en werd geholpen door Hayestan. Er werd echt de tijd voor mij genomen en het was duidelijk te merken dat Hayestan verstand heeft van wat ze doet. Het eindresultaat is echt geweldig. Ik ben er heel blij mee en zou deze kapsalon aan iedereen aanraden!
Styling door Hayestan•Highlights - heel hoofd
Merit•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hayestan is een hele fijn en lieve kapster die mijn haar altijd mooi knipt. Zeker een aanrader!