Top. Mo is super vriendelijk en geeft fijne extra’s zoals hoofdmassage en modelföhnen
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Eline•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Olga•Mannen knippen
Olmo•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
I would definitely recommend Mo, he is very friendly and welcoming! It's the best haircut I've had over the past two years of living in the Netherlands. He even gave me a blow dry and styled it nicely as a gift. Thank you!
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Laura•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good and friendly staff
Styling door Hayestan•Mannen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zaak, nu een aantal keer geweest, ga nooit meer ergens anders naar toe
snappen van het haar echt professioneel👍