Mo is een leuke, vriendelijke man en knipte m'n haar prima maar m'n kapsel is niet helemaal zoals ik had verwacht.
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag mijn eerste keer bij deze kapper en ik werd geholpen door Mo. Mijn haren mooi in laagjes geknipt en als extraatje werden mijn haren mooi in model geföhnt. Echt een aanrader ik ga vaker terug komen!
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Maharani•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden! Was me eerste keer in deze salon en ik zal zeker terug komen.
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Chanell•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Good job
Styling door Hayestan•Kleuren - volledig
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience, cut and dry! Great service & skills!