Prima geknipt en gehighlight! Lieve kapster. Ik besloot niet voor de toner te gaan omdat ik bijna ga bevallen en dit me niet zo’n prioriteit leek. Toen kreeg ik hem van haar als verrassing gratis, als kadootje :) Ook fijn dat deze kapsalon normale prijzen hanteert in plaats van de absurd hoge prijzen bij andere kapsalons in Amsterdam. Wat mij betreft wel
Voor herhaling vatbaar dus.
Styling door Hayestan•Highlights - half hoofd
Marije•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader!
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Anne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top!
Highlights - heel hoofd
Lisa•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Je voelt je heel snel op je gemak. Ze heeft heel veel ervaring en weet precies wat best bij je past.