Ik ben super mooi geknipt door Mo. Ik kom zeker terug.
Gezellig gesprek, lekker kopje koffie. Er werd de tijd genomen. Ook niet duur.
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Savannah•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Normaal een hekel aan kappers, maar dit was zelfs leuk:) Goede kapper, wassen leek wel een massage en Mo is een leuke jongen
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Was fijn en ben tevreden
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Doortje•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
The salon is clean and spacious and the staff was friendly. Mo helped me choose a hair style that suits my face. The end result was awesome. Aside from the hand gel, they don’t have any more precautions about the corona. But it’s an overall nice, personalized haircut in my neighborhood so I’ll definitely be back.
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Ivy•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren en altijd tevreden over het resultaat 👍🏻