Ik kom hier al jaren en altijd tevreden over het resultaat 👍🏻
Styling door Hayestan•Mannen knippen
Sjoerd•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne high light sessie gekregen. Er wordt echt de tijd voor je genomen en ik voelde mij super op mijn gemak. Het resultaat is prachtig, dankjewel, echt een aanrader.
Styling door Hayestan•Highlights - heel hoofd
Lisanne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mo is een fantastische kapper, aardig, eerlijk en goed. Zeker een aanrader!