De sportmassage van Desanka was erg goed! Zeker geen slappe hap, ze masseerde behoorlijk pittig. Maar had al snel door waar de pijnpunten zaten. Massage heeft mij erg geholpen, ik kom zeker terug
Behandeling door Desanka (spreekt Engels)
Frederik•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I really like this Salon. The personnel is amazing and I always have good results with their treatments. It is a little gem in the Oost!