Gegaan voor wenkbrauwen en wimpers verven wimpers waren gelukt wenkbrauwen wou ik lichter verven helaas niet gelukt maar het fijne ervan was dat ik alleen voor me wimpers hoefde te betalen en ze vroeg nog om het nog een keertje te doen maar kon helaas niet zeker een aanrader en top service 🥰
Behandeling door Desanka (spreekt Engels)
Hafsa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie salon en een fijne behandeling gehad!
Behandeling door Desanka (spreekt Engels)
Rian•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Lieve vrouw die mijn huid alle aandacht gaf, uitzonderlijk vond ik de bindweefselmassage
Behandeling door Desanka (spreekt Engels)
Eva•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne ontspannen behandeling met mooi resultaat