Bij binnenkomst meteen vriendelijk ontvangen, echt een warm welkom. Daarna een sportmassage gehad die precies hard genoeg was. Ik voel meteen dat ik een stuk losser ben. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Willeke
Vivian•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
everything was great! The beautician was very friendly and polite and the place was super clean like always!
Behandeling door Willeke
Eleni•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
fijne relaxte sfeer, fijne massage! Desanka was heel vriendelijk en professioneel
Behandeling door Desanka (spreekt Engels)
Else•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
So relaxing and refreshing. I will certainly book my monthly facial here