Quite disappointed by the quality of the pedicure overall. For the maximum price 60€ I was expecting a bit more. Hard to find a good pedicure these days...
Behandeling door Tamara
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
top pedicure
Behandeling door Tamara
Nina•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer in de salon, Tamara deed echt moeite om het voor mij zo aangenaam en gemakkelijk mogelijk te maken en ik ben heel tevreden met het eindresultaat! Ik ga zeker weer terug naar Heaven Four voor een refill!
Behandeling door Tamara
Mara•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service and relaxing setting!
Behandeling door Tamara
Leanna•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over de schoonheidsbehandeling van Heaven 4.
Elke keer heb ik het gevoel dat ik van een korte vakantie thuis kom.
Bij Tamara is het nooit lopend bandwerk, maakt niet uit of je een gezichtsbehandeling of massage gehad hebt.
Ik kan het iedereen echt aanraden, bij Tamara is men in heel goede professionele handen