Hele vriendelijke dame, veel ervaring en werkt netjes en erg hygiënisch! Eenmaal thuis zie ik dat de teennagels iets mooier gelakt mochten worden. Maar het ziet er prima uit.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles is geweldig! :-)
Melissa•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig ontvangen voor de eerste keer. Werkt deskundig en vanuit mijn wensen.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch massage. Tamara is geel professioneel met veel ervaring en levert een uitstekend massage.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb wimper extensions laten zetten en ben heel erg tevreden! Hele vriendelijke eigenaresse die mij goed de procedure heeft uitgelegd en een gezellig praatje met me maakte.