weer echt genoten. kom hier altijd met plezier en Desanka doet het fantastisch. goeie service en echt ontspannen.
Behandeling door Desanka (spreekt Engels)
Paula•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke ervaring bij Heaven Four! Aardige service, heel vaardig in de uitvoering, en een rustgevende ruimte. Ik zou zeker weer terugkomen voor een massage of een andere behandeling.
Behandeling door Willeke
CT•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een fijne ervaring, ontspannen en professioneel!
Behandeling door Desanka (spreekt Engels)
Sophie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Liesyenne did a great job with my manicure and pedicure. I highly recommend it.
Amelia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heel fijne salon met lieve medewerkers, die altijd de tijd nemen om je goed te verzorgen. De beste plek waar ik weer fris en fruitig , met een heel gezonde huid de deur uitga 🙏🤗