Irem already knows how I like my nails, she doesn’t fail. Reads my energy and does my nails like a pro. Love going to Bellona. Love Irem.
Behandeling door Irem•Gelnagels
Margarida•17 dagen geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Irem•Wenkbrauwen - threaden
lay•18 dagen geleden
Geverifieerde review
Super
Behandeling door Bo•Gelnagels
jacqueline•18 dagen geleden
Geverifieerde review
Blij met mijn mooie Biab nagels. Leuke medewerkers, nette salon, gedeeltelijk gratis parkeren bij het station en een andere deel met de blauwe kaart. Goed bereikbaar. Ik kom hier graag.
Behandeling door Jill•Manicure
Dewi•20 dagen geleden
Geverifieerde review
De nagelstyliste heeft de Biab zeer goed gedaan. Ook adviseert zij wat wel of niet bij je past qua kleur. De salon ziet er netjes uit. Fijn dat je onder het station kan parkeren, gedeeltelijk gratis en een andere deel met blauwe kaart.