Wat een lieve aardige meid die ook haar werk heel goed doet. Ze is heel professioneel! Maar ook authentiek en dat vind ik super!!
Behandeling door Jente•
ManicureToon alles…
Marieke•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling van shapen en verven van wenkbrauwen . Irem is prettig en vriendelijk, makkelijk te ontspannen.
Behandeling door Irem•Wenkbrauwen - threaden
Carla•21 dagen geleden
Geverifieerde review
I normally get my naols done by Irem, she’s my absolute nail guru, this time however, Irem was unavailable and I got my pedicure done by Bo, excellente experience as well, i can advise both nail techs as both are fabulous in technique and a deligh!
Behandeling door Bo•Gellak pedicure
Margarida•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Voor mijn bruiloft heb ik mijn nagels laten doen door Cecile, biab lichtroze met een glittertje en een witte french. Het is zo mooi geworden! Cecile neemt de tijd en heeft oog voor detail. Het is ook heel goed blijven zitten. Heel erg bedankt!