Ik kom al een tijdje en ben erg tevreden over de behandelingen. Nu ben ik aan het afbouwen en zie echt resultaat. Om de 3 weken kom in langs voor de behandeling en In de tussentijd doe ik zelf masseren met een cellulitis apparaat. Je wordt ook op je gemak gesteld en je kan met de dames die er werken ook gewoon kletsen.
Behandeling door Gerry•Cellulitebehandeling
Z.•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
ben ontzettend tevreden over de behandelingen die ik hier heb gehad. Er werken stuk voor stuk professionele en kundige meiden die echt de tijd voor je nemen. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en je krijgt altijd eerlijk en passend advies. Je voelt je meteen op je gemak en merkt dat kwaliteit hier echt voorop staat. Zeker een aanrader!
Behandeling door Gerry•Gelnagels
Sana•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Zo’n fijne salon. Nagels zien er altijd perfect uit!
Behandeling door Irem•Gelnagels
Maxime•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Mooie salon met vriendelijk personeel. Duidelijk wat er ging gebeuren. Netjes hygiënisch gewerkt voor zover ik het kon meekrijgen tijdens de wimperlift.
Behandeling door Shaly•Wimper permanent
Joyce•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon , vakkundig geholpen door gerry zeer tevreden 👍